آخرین مدل ها و اخبار مرتبط با اتوبوس

آخرین مدل های اتوبوس اسکانیا - بنز - مان و ...

آخرین مدل ها و اخبار مرتبط با اتوبوس

آخرین مدل های اتوبوس اسکانیا - بنز - مان و ...

تاریخچه شرکت های اتوبوس رانی

سفر با اتوبوس یکی از رایج ترین سفرها است که در ایران همانند سایر نقاط جهان از دیرباز طرفداران بسیاری دارد. اتوبوس به دلیل بلیط ارزان قیمتی که دارد یکی از وسایل حمل و نقلی است که سفر با آن بسیار کم هزینه خواهد بود. استقبال بسیار خوب مردم از حمل و نقل جاده ای به ویژه اتوبوس موجب شد که شرکت های اتوبوسرانی مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت شوند و روز به روز اتوبوس های جدید تر و مجهز تری را به ناوگان اتوبوس رانی کشور بیافزایند. از مهم ترین شرکت های اتوبوس رانی در ایران می توان به ایران پیما، همسفر، رویال سفر و سیر و سفر اشاره نمود. با مستر بلیط همراه باشید تا با شرکت های اتوبوس رانی در ایران و تاریخچه آنها بیشتر آشنا شوید.

امروزه با پیشرفت شرکت های اتوبوسرانی و اتوبوس های مجهز و راحتی که دارند دیگر کمتر کسی با شنیدن نام اتوبوس خستگی های سفر را به یاد می آورد زیرا دیگر اتوبوس ها مانند گذشته نیستند و دارای صندلی های بسیار راحتی هستند که برخی از آن ها می توانند با صندلی هواپیما نیز رقابت کنند، از طرفی سرعت اتوبوس های جدید نیز بسیار بالا تر است از این رو مسافت های طولانی در مدت زمان کوتاه تری طی می شود البته همانطور که می دانید سفر با اتوبوس همچنان جز سفرهای طولانی محسوب می شود.

تهیه بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس و طی کردن مسیر سفر با آن یکی از گزینه هایی است که افراد زیادی به آن فکر می کنند. معمولا همیشه بلیط اتوبوس برای تمامی شهرها در دسترس است و روزانه تعداد بسیار بالایی اتوبوس از شرکت های اتوبوس رانی مختلف به جابجایی مسافران در میان شهرها می پردازند. البته احتمال دارد در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات عید نوروز، ایام سوگواری و شهادت ها و سایر مناسبت های خاص نتوانید برای برخی از مسیر ها بلیط اتوبوس تهیه نمایید از این رو توصیه می شود که در این مواقع از چند روز قبل برای تهیه بلیط اقدام نمایید تا سفری بدون استرس و نگرانی را تجربه نمایید.

تاریخچه شرکت های اتوبوس رانی در ایران

با وارد شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور شرکت های اتوبوس رانی نیز راه اندازی شدند و شرکت های مختلفی در این زمینه مشغول به خدمات رسانی هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر یک از این شرکت ها در فضای اینترنت یک وب سایت مخصوص خود طراحی و ایجاد نموده اند که به صورت آنلاین خدمات خود را به مشتریان عرضه می کنند و با آن ها در ارتباط هستند از این رو به راحتی می توان بلیط اتوبوس هر شرکتی را به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو نمود. روز به روز بر تعداد این شرکت های اتوبوس رانی افزوده می شود اما برخی از آن ها نزدیک به سه دهه است فعالیت خود را آغاز نموده اند و در این زمینه خدمت رسانی می کنند. از قدیمی ترین و مهم ترین شرکت های اتوبوس رانی ایران می توان به بررسی موارد زیر پرداخت.

 

 

  • شرکت اتوبوس رانیایران پیما

    این شرکت از نخستین شرکت های اتوبوس رانی در ایران است که در سال 1369 در شهر اصفهان تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود و می توان گفت یکی از شرکت های اتوبوس رانی است که مسافرین بسیاری دارد. این شرکت در آن زمان توسط 100 نفر از دارندگان اتوبوس بین شهر راه اندازی و تاسیس شد و بیشتر در مسیرهای پر تردد فعالیت می کرد اما به مرور زمان فعالیت خود را گسترده تر نمود و امروزه شاهد اتوبوس های این شرکت در تمام مسیرهای جاده ای هستیم.

    همسفر را به راحتی می توان با مراجعه به دفاتر فروش بلیط در سطح شهر یا پایانه های مسافر بری برای تاریخ و مقصد مورد نظر تهیه نمود. البته به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت ها نیز می توان این کار را انجام داد. آنچه که باعث شهرت و محبوبیت این شرکت شده است خدمت رسانی بی نظیر، پرسنل کارآزموده  و حرفه ای ، اتوبوس های متنوع و مجهز مانند VIP، نظم در خدمات  و داشتن رانندگان با تجربه می باشد.

  • شرکت اتوبوس رانی سیر و سفر

    از دیگر شرکت های اتوبوس را که قدمت آن به دو دهه قبل باز می گردد می توان به شرکت اتوبوس رانی سیروسفر اشاره نمود. کمتر مسیر بین شهری یافت میشود که اتوبوس های متنوع سیر و سفر از انجا عبور نداشته باشند و می توان گفت این شرکت تمامی مسیرهای بین شهری شبکه حمل و نقل جاده ای را توسط اتوبوس های متنوع خود پوشش می دهد.

    بلیط اتوبوس سیر و سفر یکی از پرفروش ترین بلیط ها است زیرا تمامی اتوبوس های این شرکت دارای صندلی های بسیار راحتی هستند و تجهیزات بسیاری دارند مانند مانتیور اختصاصی برای هر صندلی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی جدید، آب سرد کن و ... و می توان گفت یکی از ایمن ترین اتوبوس های مسافربری بین شهری در ایران محسوب می شوند که رانندگان آن تحت آموزش های ویژه قرار گرفته اند و می توان سفر مطمئنی را با آن ها تجربه نمود.

  • شرکت اتوبوس رانی رویال سفر

    این شرکت از دسته شرکت های اتوبوس رانی جدید در ایران محسوب می شود که در سال 1385 تاسیس شد و فعالیت رسمی خود را آغاز نمود و توانست در مدت کوتاهی که از فعالیت خود می گذرد بسیار مشهور شود. شرکت رویال سفر اتوبوس های جدیدی را به ناوگان حمل و نقل جاده ای افزود که بسیار مجهز هستند و به دلیل امکانات منحصر به فردی که دارند طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

    این اتوبوس ها تنها 24 نفر ظرفیت دارند از این رو دارای صندلی های بزرگ و راحتی هستند که قابلیت تبدیل شدن به تختخواب را دارند و مسافران با استفاده از آن ها می توانند سفر لذت بخشی را تجربه نمایند و طولانی بودن مسیر را کمتر احساس کنند.

    قیمت بالای بلیط اتوبوس رویال سفر نیز و مخصوصا اتوبوس های VIP آن می تواند به دلیل خدمات و تجهیزات منحصر به فرد اتوبوس های آن و پرسنل آموزش دیده و حرفه ای آن باشد. اگر می خواهید سفری راحت و ایمن را تجربه کنید خرید بلط اتوبوس های رویال سفر را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • شرکت اتوبوس رانی همسفر

شرکت اتوبوس رانی همسفر یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد که به دلیل سابقه طولانی و خدمات متنوعی که ارائه می دهد نقش بسیار مهمی در ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور دارد. می توان گفت این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های اتوبوس رانی در ایران است که تنوع اتوبوس های آن بسیار بالا است و امروزه شاهد اتوبوس های VIP متعددی از این شرکت در پایانه های مسافر بری هستیم.

شرکت اتوبوس رانی همسفر از طریق سایت خود ارتباط بسیار مناسبی را به مشتریان برقرار نموده است و با قرار دادن بخشی به نام انتقادات و پیشنهادات سعی می کنند بیشتر با مشتریان خود در ارتباط باشد تا بتواند با در نظر گرفتن نیازهای آن ها خدمات بهتری را ارائه نماید. این شرکت از نخستین شرکت هایی بود که امکان خرید بلیط آنلاین و غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم نمود. از دیگر فعالیت های آن می توان به فراهم نمودن امکان رزرو  بلیط اتوبوس همسفر به صورت رفت و برگشت اشاره نمود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اگر می خواهید با خدمات این شرکت و اتوبوس های آن بیشتر آشنا شوید کافی است به وب سایت آن مراجعه نمایید.

دیگر شرکت های اتوبوس رانی

با توجه به حجم بالای مسافران نیاز به شرکت های اتوبوس رانی بیشتری احساس می شد و همسین مسئله باعث شد که شرکت های اتوبوس رانی متعددی مانند آریا سفر، گیتی سفر، ماهان پیما و ... راه اندازی شوند و با افزودن تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور سفرهای جاده ای را راحت تر و سریع تر نمایند. تمامی این شرکت ها دارای جدید ترین و مجهز ترین اتوبوس ها هستند و هر کدام از این شرکت ها بخشی از مسیرهای جاده ای کشور را پوشش می دهند بنابراین اگر بلیط اتوبوس هر یک از شرکت های اتوبوس رانی را انتخاب نمایید می توانید سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.