آخرین مدل ها و اخبار مرتبط با اتوبوس

آخرین مدل های اتوبوس اسکانیا - بنز - مان و ...

آخرین مدل ها و اخبار مرتبط با اتوبوس

آخرین مدل های اتوبوس اسکانیا - بنز - مان و ...

سفر تهران به مشهد با اتوبوس

بلیط اتوبوس تهران مشهد یکی از پروفروش ترین بلیط ها است. خیلی از افراد به دلیل هزینه بسیار کم سفر با اتوبوس ترجیح می دهند که با استفاده از اتوبوس به مشهد سفر کنند و اتوبوس یکی از وسایل حمل و نقلی است که تمامی اقشار جامعه به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. اگر قصد سفر از تهران به مشهد را با استفاده از اتوبوس دارید باید بدانید که ساعات طولانی را حدود 14 ساعت باید در اتوبوس سپری کنید تا به مقصد برسید. البته این مدت زمان به طور متوسط در نظر گرفته شده است و عوامل مختلفی مانند لغزنده بودن جاده، نوع اتوبوس و شرایط آب و هوایی بر آن تاثیر می گذارد و می تواند چند ساعت آن را طولانی تر نماید.

تاریخچه شرکت های اتوبوس رانی

سفر با اتوبوس یکی از رایج ترین سفرها است که در ایران همانند سایر نقاط جهان از دیرباز طرفداران بسیاری دارد. اتوبوس به دلیل بلیط ارزان قیمتی که دارد یکی از وسایل حمل و نقلی است که سفر با آن بسیار کم هزینه خواهد بود. استقبال بسیار خوب مردم از حمل و نقل جاده ای به ویژه اتوبوس موجب شد که شرکت های اتوبوسرانی مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت شوند و روز به روز اتوبوس های جدید تر و مجهز تری را به ناوگان اتوبوس رانی کشور بیافزایند. از مهم ترین شرکت های اتوبوس رانی در ایران می توان به ایران پیما، همسفر، رویال سفر و سیر و سفر اشاره نمود. با مستر بلیط همراه باشید تا با شرکت های اتوبوس رانی در ایران و تاریخچه آنها بیشتر آشنا شوید.

امروزه با پیشرفت شرکت های اتوبوسرانی و اتوبوس های مجهز و راحتی که دارند دیگر کمتر کسی با شنیدن نام اتوبوس خستگی های سفر را به یاد می آورد زیرا دیگر اتوبوس ها مانند گذشته نیستند و دارای صندلی های بسیار راحتی هستند که برخی از آن ها می توانند با صندلی هواپیما نیز رقابت کنند، از طرفی سرعت اتوبوس های جدید نیز بسیار بالا تر است از این رو مسافت های طولانی در مدت زمان کوتاه تری طی می شود البته همانطور که می دانید سفر با اتوبوس همچنان جز سفرهای طولانی محسوب می شود.

تهیه بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس و طی کردن مسیر سفر با آن یکی از گزینه هایی است که افراد زیادی به آن فکر می کنند. معمولا همیشه بلیط اتوبوس برای تمامی شهرها در دسترس است و روزانه تعداد بسیار بالایی اتوبوس از شرکت های اتوبوس رانی مختلف به جابجایی مسافران در میان شهرها می پردازند. البته احتمال دارد در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات عید نوروز، ایام سوگواری و شهادت ها و سایر مناسبت های خاص نتوانید برای برخی از مسیر ها بلیط اتوبوس تهیه نمایید از این رو توصیه می شود که در این مواقع از چند روز قبل برای تهیه بلیط اقدام نمایید تا سفری بدون استرس و نگرانی را تجربه نمایید.

تاریخچه شرکت های اتوبوس رانی در ایران

با وارد شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور شرکت های اتوبوس رانی نیز راه اندازی شدند و شرکت های مختلفی در این زمینه مشغول به خدمات رسانی هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر یک از این شرکت ها در فضای اینترنت یک وب سایت مخصوص خود طراحی و ایجاد نموده اند که به صورت آنلاین خدمات خود را به مشتریان عرضه می کنند و با آن ها در ارتباط هستند از این رو به راحتی می توان بلیط اتوبوس هر شرکتی را به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو نمود. روز به روز بر تعداد این شرکت های اتوبوس رانی افزوده می شود اما برخی از آن ها نزدیک به سه دهه است فعالیت خود را آغاز نموده اند و در این زمینه خدمت رسانی می کنند. از قدیمی ترین و مهم ترین شرکت های اتوبوس رانی ایران می توان به بررسی موارد زیر پرداخت.

 

ادامه مطلب ...